babyboysmommy
selaaam biz de ataklandık 3 gündür.. bunu atlattık mı bi de diş var, dişi atlatınca ek gıda alerji, kabız vs. sonra onu atlatınca bi kaç atak daha, sonra bi kaç diş, sonra bi grip, ateş vs bişeyler derkeeeeen gelmiş mi 2 yaşına 😂 sonra yine başka başka mücadeleler..
anne olmak bunu gerektirir 🥰