Ozge-2012 iyi akşamlar dilerim ihtiyaç sahiplerine 1100 tl yardım yapılacak dedi reisimiz ne zMn acaba
Sleepwalker Ozge-2012 Sana bana vermezler çok bekleriz eşim issiz çalışmıyor doğum yaptığımdan dolayı benim de çıkışımı vermiş iş yerim evde birbirimize bakiyoruz yakinda tas yicez
Ozge-2012 Tospik3535 Sleepwalker benimde öyle esim çalışmıyor ev kira iki çocuk bir erzak ile olacak şey degil
3children1mom Sleepwalker Doğum iznine ayrılan birini isten çıkaramaz. Işçi mahkemesine basvurun yüklü miktarda tazminat alırsınız artı işe iade davasıyla isinize geri almak zorundalar ☺️
BeautifulMother1 Ozge-2012 bir akrabamıza bu ayın 14ünde 1 lira yatırmışlar az önce e devletten gördük