gizemito Bu ölçüden biraz daha az alıyor, kurabiye kıvamını az çok bilirsiniz ona göre yavaş yavaş koyarsınız. Birde tam buğday unuyla yaptığım için olsa gerek açarak şekil veremedim elimle şekil verdim. Çok ince olmadılar videodaki gibi, daha iyi bile oldu bence. 🤭