Duhaderen 4,5 yaşında oğlum var doğduğu günden beri iştahsız kesinlikle yemek yemek istemiyor kasık bile tutmuyor İkinci çocuğum oldu çalışan bi annemin ne yapacagmı sasrdım bna bu konunda fikir verin lütfen