Sevo34 eşim pozitifti bende belirti yoktu test yapmadılar tabi bu sureçte eşim baska odadaydı ama banada bulaşmış 3 gün sonra etkisini gösterdi grip nezle koku tat alamama derken zaten bebeğimede gećmişti sürekli mızmızdı bi ara ateşi vardı calpol icirdim öyle 3 günde atlattı kizım çok şükür ama ben maske falan takmıyordum sık sık emzriyordum portalak suyu, elma bunları cok yediriyordum kızıma öyle atlattık çok şükür inşaAllah hafif atlatırsınız🌼 gecmiş olsun bu arada kızım 9 aylık o zaman 8 aylıktı