[silindi] canım ben doğumdan çıktığımda kızımı emzirmeden önce soğanı ikiye kesip 2 göğsümun ucunda 10 dakka beklettik sonra silip kızımı emzirdim. 40 ına kadar çok az yara oldu , onda da ayva çekirdeğinden krem yapmıştım onu sürdüm geçti , 40 dan sonra da çok şükür hiç yara olmadı , 4 ay 2 günlüğuz şuan , ayva çekirdeğini dene insallh faydasi olur