Bebeğim 3 ay 2 günlük. Şu ana kadar kilo alımı sağlığı her şeyi yerinde idi çok şükür. Normalde gece uykusuna zor dalsa da güzel uyuyan bir bebek oldu hep. Genelde 3 buçuk 4 saat kesintisiz uyur, bazen 5-6 saat uyuduğu da olur. Ben şu ana kadar bunu sorun yapmamıştım.
Bazılarınız bilir belki Facebook’ta emzirme akademisi diye bir grup var, orda bir anne yazmış işte, bebeğim 3 buçuk aylık şu ana kadar geceleri 6-7 saat uyudu, sütümü geceleri azalmaması için sağmalı mıyım diye. Gelen cevaplar o kadar sert ki , -çok şanslısınız ki şimdiye kadar bebeğinize bişey olmamış, ani bebek ölümü olabilirdi, her 3 saatte bir emzirmelisiniz diye.
o postu okuduğum günden beri 3 saate bir alarm kuruyorum ama kurduğum alarm çalmadan uyanırsam kendiliğimden korkuyla hareket ediyorum saate bakıncaya kadar. Alarm çaldı ben duymadım , çocuğum aç kaldı , ona bişey oldu mu diye nefesini kontrol ediyorum. Sonra saate bakıyorum daha 3 saat olmamış . Her ne kadar takmıyorum desem rahat olmaya çalışsam da bu durum beni biraz etkiledi ve çok güzel gelen sütüm bile azaldı. Beslenmemde su içmemde dinlenmemde hiç bir sıkıntı yok ama yine de azaldı. Bu Abös olayı bu kadar yaygın mı ki ? Allah hepimizin bebeklerini yavrularını korusun gerçekten düşüncesi bile aşırı korktucu.