Ruzgarsmummy günaydın ♥️
Benimde oğlum tam 3.5 aylık gün icinde bazn normal emiyor bazen memede cıldırıyo öyle bi ağlıyo ki susturmam mümkün olmuyor sakin kalmaya calısıyorum daha cok kücük ve derdini anlatamıyor öyle telkin ediyorum kendimi.. Pes etmiyorum, zorlamıyorum acıktıgını hissettigim an ninni programından su sesi ya da beyaz gürültü açarak emziriyorum.. Geçici olsun bu süreç, rabbim baska dertler vermesin üzülmeyin ♥️🦋