Dorukegeninannesi Alminam ben sürekli kullanıyrm kokusu çok güzel bebek kokuyor 😂 ama lekeler konusunda çok başarılı değil
Onsubatikibinondokuz Alminam aynen önce sabunlayıp bi öyle yıkanman lazım yoksa çıkarmıyor ama kokusu yumuşaklığı falan çok iyi