Elif2904 Mustela, sudocream, bepanthol baby, üçünüde kullanıyorum ben, sepette hangisi denk gelirse elime, şükür henüz hiç pişik olmadı, insallah olmaz da. 3 ay 7 gunluk oglum. Sudocream icin hic olumsuz bise duymadim kullananlardan. Esimin teyzesi eczaci, kremleride o vermisti, zararli olsa vermezdi 🤔