Gzd2020 kabızlıkla kas hastalığını bağdaştıran ilk defa duydum. Acaba başka bir sorunu var mı bebeğinizin? Oturma, tutma gibi. Sadece kabızlıkla böyle bir teşhis konulacağını düşünmüyorum. Ama kabızlık benim kızım da yaşamıştı. O zaman doktorla konuştuğumda eğer fitil, şurup vb şeylere alışırsa uzun bir süre kaka yapmak İçin o uyaranı bekler diye anlatmıştı. Belki alıştığı İçin böyledir geçicidir üzülmeyin şimdiden bence. Umarım bir sorun çıkmaz 🙏