Kucaginizda uyutun yatağı ortalayin iki yanınıza yastik koyun o kucağınizda yüzü koyun yatsın siz de uyuyun .Ben 3 aydır o haldeyim havalar ısındı da en azından gündüz uykularını dışarda uyuyo yoksa hep kucak uykusu çok gazlı bı bebek bebeğim seninki de öyledir yediklerine dikkat et biraz düzelir inşallah