Cansu10 Kızlar bebişleriniz güneşte ne yapıyor bizim ki hiç bakamıyor direk ağlıyor kafasını çeviriyor
Birgaripana Cansu10 kış bebekleri sanırım ondan dolayı güneşi sevmiyorlar bizimkide resmen güneşle dövüşüyor
Cansu10 Busraakuzey aynen azıcık güneş gördün diye arabasından kucağıma alıyorum ama sonra pişman oluyorum
Cansu10 Birgaripana olabilir kış bebesi zormuş ya ikinci çocugu düşünürsem direk yaza denk getirecem 😄
Sinem_ayaz Benimki de aynı hiç sevmiyor güneşi 3 ay 5 günlük oğlum bir de sizinkiler ellerinden tutup kaldırınca kafasını kaldırabiliyor mu benim ki zorlanıyor sanki kafası ağır geliyor kucağımdayken basını tutabiliyor ama