Arkadaşlar merhaba
Saçlarım siyah ancak çok fazla beyaz saçım olduğu İçin sürekli boyardım. Yaklaşık 10 yıldır boyuyorum. Ancak hamile olduğumu öğrendim ve boyamayı bıraktım. Bebeğim 6 aylık anne sütü alıyor. Sorum şu şimdi saçlarımı boyarsam süte bir zararı olur mu? Bebeğim bundan etkilenir mi? Tecrübeli anneler cevap verirse çok sevinirim. Emzirirken saç boyayan var mı ?