Cinar_Lover Mom980 Uraz58 Sena00 yigitmomss Bayansoylu Mrv2 Asafecrin CrownedPrincess SaremAselim_0817 Oglusum5357 Haticeryc ikiprensannesii2 Arkadaşlar daha önceki sohbet silindi, yeni başlık açtım. Eklemeyi kaçırdığım arkadaş varsa özür dilerim, katılmak isteyen herkesi bulmaya çalıştım. Yarın başlayalım mı? Nasıl yapalım, her gün yürüyüşleri yaptığımız zaman bu sohbete yazalım derim. Yarın sabah tartılıp, kaç kilo olduğumu yazıp başlıyorum ben 🏃♀️
Ef24 Cinar_Lover Cinar_Lover önceki postumuz neden silindi ? Böyle yazmak çok zor olacak buraya tek postta yalnız 🥲
Asafecrin Cinar_Lover canım etiket yapmışsın ama bildirim glmiyo Bn sans eseri gördüm postu diger arkadaşlara da gitmemiştir bildirim inşallah görürler form da gezerken
Cinar_Lover Prensesannesi1234 zeytinbacilar Aa1 Ef24 Asafecrin Haticeryc Utkucan Gulsahhhh CigdemAslan muazmrv Asyab Sena00 KiMdirBu adasaripapatya Tulinakrep Bng ruzzzzzz Arkadaşlaar, en büyük destekçilerim, spor neferleri, eklediklerim ya da gözden kaçırdıklarım ses verin, yapıldı mı yürüyüşler? 👯♀️
Cinar_Lover zeytinbacilar Evet herkes yaptıkça yazarsa kendimizi zorunlu hissederiz 🤭 Ama birbirimizi takip etmek zor olacak, artık herkes yapınca yazar sadece
Cinar_Lover zeytinbacilar Aa1 Ef24 Asafecrin Haticeryc Utkucan Gulsahhhh CigdemAslan muazmrv Sena00 KiMdirBu adasaripapatya Tulinakrep Bng ruzzzzzz kuzeyveannesii momyshark1 Blablas Arkadaşlar, bugün yapmadınız galiba, daha 2. günden koptuk mu? 😢
Cinar_Lover Ef24 Başka bir uygulamada mı toplansak acaba dediğim için, yasakmış meğer bilmiyordum, adını zikredemiyorum artık 😬 Nasıl yapılabilir ben de bilemedim
Bng Cinar_Lover burdan takip etmesi çok zor oluyor.her gün yazıldıkça,Msj kar birikiyor,hepsini okuyana kadar takip de edemiyorsun.bir şekilde grup kurulsa güzel olurdu
Cinar_Lover Asafecrin Aaa çok enteresan, neden bildirim gitmiyor acaba 🤔 Ne güzel toplanmıştık ya, inşallah görürler 😔 Artık olduğumuz kadar başlayalım bakalım
zeytinbacilar Cinar_Lover ben 65.5 çıktım hedefim 53 bakalım hadi hayırlısı bu arada 2 hafta önce 67.8 kg idim Leslie ve chloe ting ikisini yapıyorum 2 kg gitmiş tabi yememede dikkat ettim
Cnsl_tyfr Cinar_Lover bende 74 le 15 martta basladim bugun 66 kiloyum 7 kilo gitti okuyunca direk aklima ben geldim pes etme vereceksin inşallah
Gulsahhhh Cinar_Lover selam kızlar ben de Aralıklı oruc yapıyorum 10. Günüm olucak çok şükür çok güzel gidiyor Leslie eklemek istiyordum bende katılayım en azından motive oluruz hep birlikte
Bng Gulsahhhh emzirirken aralıklı oruç yapabiliyor musunuz? ben de istiyorum ama sütüm az zaten daha da azışır siye korkuyorum. nasıl yapıyorsunuz anlatabilir misiniz?