Berinay18 20 Nisan da sezeryan oldum pazar gününden beri kızarıklık ve şişlik vardı gece itibariyle akıntı başladı Dr a gittim enfeksiyon dedi bu durumu yaşayan var mı neler yaptınız enfeksiyonun geçmesi icin
Cancansmom Berinay18 arkadasimin basina geldi. 2 defa ordan iltihap cektiler ve antibiyotik verdiler. Seni öylece evine mi gönderdi??
Aysetugra Bende de vardı. Kadın dogumcum fitil verdi. Emzirirken kullanilabiliyormus. Ama alamadım eczaneye yetişemeyince sonra evde sarımsak falan yedim. Bayramdan sonra geçmezse fitili kullancam
Berinay18 Cancansmom İltihap akti muayene etti antibiyotik devam dedi kan ve kültür örneği alındı sonuca göre tedavi uygulanacak
durucinar Dikişinin tamamında mı şişlik var yoksa bir kenarında mı eğer evde batikon varsa bolca falan sürüp bastırarak dikişine iltihabı atabilirsiniz benim ikisinde de öyle olmuştu doktorun böyle dedi hiç de antibiyotik falan vermemisti
Berinay18 durucinar Dikiş alt ve üst kısmında şişlik sertlik var sağ tarafta tırnak ucu kadar yerden akıntı gelio sürekli
Rukiyecavusooglu Geçmiş olsun benimde öyle olmuştu sabunla yıka sürekli ,kuru tut dikiş üzerine et kapatmasın demişti sürekli.sabunla yıkadım kuru tuttum şükür gecti