MuvoMeri Bebeğim 2 aylık Gazımız var damlalar bir işe yaramıyor rezene denemek istiyorum kullanan var mı
Sena00 MuvoMeri bebeğim ilk doğduğundan beri içtim takı memeyi bırakana kadar çok faydasını gördüm hiç gazimiz olmadı diyebilirim
Sena00 MuvoMeri ben bir kupa fincana bir tatlı kaşığı rezene koyuyordum üstüne yeni ocaktan aldığım kaynar suyu döküp 10 dakika kadar demlendirip süzüyordum sabah kahvaltidan sonra birde akşam uyumaya yakın içiyodum bayada süt yapıyordu
MuvoMeri Keremg Ne kadar veriyorsunuz günde kaç kere kaç ml suya ne kadar atılıyor ben sallama değilde aktardan aldım tane olarak
Deneyimsizanne MuvoMeri Dogum yaptigim gunden beri her sabah bir fincan iciyorum ben kahvaltida cay yerine. Hem sutu artiriyor hem de bebegin sancilarini azaltiyor👍🏻