Bebeğim 4 ay 9 günlük 9 gndur emmiyo sutumu sagip veriuorum acaba 4.ay atağından dolayi mi düzelir mi yoksa tamamen mi bıraktı başına gelen sonra düzelen var mı lütfen biri beni aydınlatsın bi ara ac bıraktım eman diye cok agladi emmek istemedi kıyamadım yine bberonu verdim ama sağmak cok zor sürekli sürekli