HiraNurveAnnesiii Ben 3 yada 4 aylıkken aldım. Ne uykuya ne huysuzluğa ne ağız akıntısına bi faydası olmadı amaaaa şuan 1 yaşında dişleri çıkarken de ne ateş ne huzursuzluk ne ağrı hiçbişey olmadı. Ben diş için almıştım zaten.
Gerçi benim yiğenlerim de hiç hissetmeden çıkarmışlardı diş belki genetiktir belki kolyeden, onların yoktu kolye, diğer diller çıkarken görücem artık 😁