Biz ebebek’inkini kullaniyoruz, onu da pilsan uretiyormus sanirim pilsan’a gore fiyati daha uygun. Tam bir fiyat performans urunu. Benim kizim sehpanin cevresinde cok dolasiyordu, tv unitesinin onune cok gidiyordu. Cok kisitlamak istemedigim icin basta tereddutluydum ama iyi ki almisim. 9 ayliktan beri kullaniyoruz tabi ki kendi basina oturup oynamiyor oyle bir beklentim de yok henuz 😅 beraber icine girip oynuyoruz, tutunup kalkiyor siraliyor hic aklim kalmiyor. Arada cikmak istiyorsa tepki olsun diye citin icindeki her seyi recep ivedik gibi asagi atiyor 😂 Guzel de bir oyun halisiyla beraber kesinlikle kullanilacak bir urun ama bence cok uzun vadeli kullanilmayacagi icin cok para vermeye gerek olmayabilir 😊 Bu arada oyun halisi da katlanabilir oyun halisi ve cok memnunum