MMervee Kizlar kizim cok zayif 2 aylik olmadina ragmen 3100 grm sma veriyorum emziriyorumda her yemesinde ikiniyor cok zor yapiyor tuvaletini surekli surekli kusuyor kendini cok kasiyor cok ikiniyor yardim edin lutfen napicam ben ayni durumu yasiyan varmi
Humeyra6554 MMervee seninki baya düşükmüş aynı sorun bendede var aptamil kullaniyorum şimdi kaç kilo dogdu peki
Emir123ali MMervee alerjisimi var acaba baktırım benim oğlumda çok ıkınıyor çok kusuyordu gazı çok oluyordu 4 ayında test yapıldı alerji çıktı
Fadimealparslan MMervee 2 aylıkken Bnde aynı şikayetle doktora götürdüm çok zorlanıyordu ıkınıyor ve ıkındıkça sürekli kusmamiz oluyordu doktorumuz poposuna sürmem için iki tane krem ve debridant verdi hem gazına hemde kusmasina çok faydası oldu ve debridant 3 aylik olduk hala kullaniyoruz
tostosumm Emir123ali canım benim bebegimimde karnından gürül gürül diye ses geliyor ama doktorumuz gaz şurubu verdi onu kullandıktan sonra oldu içtikten sonra guruldayip rahatca tuvaletini gazını yapıyor alerjisimi olmuş oluyor
Emir123ali tostosumm canım şimdi ben yanlış bişey söylemek istemem benim oğlum çok kusuyordu karnından sesler geliyordu gürültülü kaka yapıyordu ishal olduğu halde ıkınıyordu gazı vardı ve köpüklü kaka yapıyordu ve bilmediğimiz için artık 4 ayda yanaklar kızarmaya başladı ve geçmeyen konak sonrada vücudunda döküntüler başladı çünkü ilerlemişti alerjimiz şuan 11 aylığız şükür bitti alerji maması aptamil bize çok faydası oldu
Emir123ali MMervee süt ve süt ürünlerini kullanıyormusun yumurta olabilir sütünden geçiyordur çoçuk doktoruna gidip göster o seni yönlendirir
tostosumm Emir123ali hii yok canım benimki kusmuyo gazi çok vardi diye gitmistik bi surup verdi o icirince karni guruldadi sizde öyle yazınca ondan yazdım teşekkür ederim
Srpl34 Emir123ali yani kötü birşeymi benim kızım sütümü içiyor karnından ses geliyor hani acıkınca karnımız zil çalıyor diyorlar ya o şekilde büyük tuvaletini yapıncada ishal yani baya ses yapıyor kendinide sıkıyor normal mi 44 günlüğüz