minikoglumm Himm bitirmiyorsaa normaldir canım ben hepsini yiyor sandım benim oğlum 18 aylık çok iştahsız inanır mısın sadece akşam yemeği yiyor bir haftadır onda da yemek seçiyor yada hiç yemiyor işi gücü emmek gece gündüz emiyor sabah kahvaltısı 1 haftadır yok asla bişey yemiyor ara öğün falan hiç olmadı zaten bizde acıkınca yer kafasindayim artık çünkü çok yoruldum çok üzüldüm çok ağladım yemiyor diye takmıyorum artık acıkınca mama diyor