Edabulut 35 günlük kızım var yaklaşık 15-20 gündür yanaklarında isilik var diye biliyorduk meğer egzamaymış bugun öğrendik nasıl geçer ne yapmam gerekir tavsiyelerinize ihtiyacım var
Rabiaaaa Edabulut benimde ıkı aylık oğlum var bir aylık olduğunda bizde kızarıklık dedik ama alerji var bir krem verdi doktor çok iyi geliyor İki güne geçiriyor ama neye olduğunu çözmen lazım bende şimdi diyetteyim ama yumurtadan şüpheleniyorum
Duyguck Atopik dermatit olarak geciyo kremler veriyolar geçer gibiboluyo âmâ sürekli tekrarliyo alerji testi yaptırın altından besin alerjisi cikiyo