Karen bence gayet ıyı benım oglum 2920 dogdu 2800 cıktık hastaneden. 2. Ay kontrolunde 62 cm, 6 kg cıktı. Emıyor ama genellıkle mama yıyor. Mama yıyen bebeklerde bu kadar artıs fazlaymıs dıyet verdıler ogun aralarını acmaya calısıyoruz. Herseyın fazlası zarar merak etme.