Meli Öncelikle Netira kullandık.Çocuk doktoru vermişti.Biz daha sonra iki ayrı göz doktoruna götürdük.Göz yaşı kanalının biraz dar olduğunu zamanla geçeceğini bol bol temiz tutun ve masaj yapın dedi sonra tobrex ve fucithalmic hangisi iyi geldi bilmiyorum ama biraz uzun sürdü bizimkisi de burun da sürekli açık olması gerekiyormuş çapaklanma da