MutluU Eymenduygy toz halinde canim paket li satılıyor suyla karıştıriyorsun kivamini ayarlayip sürüyorsun 10 dk bekletiyoruz sonra tertemiz oluyor :) kalinri falan kalmıyor :) ben her zmaan bundan kullanıyorum
Eymenduygy MutluU ay hemen deneyeyim tüy dökücüden daha iyi sanırım bakıyorum internetten. Kendi kendine dökülüyor öyle mi? Hiç duymamıştım bebegımi bırakacak kimsem yok kuaföre gidemiyorum Çanakkale de de çok korona var malum ilk sıradayız.
ant331 Prensesinannesii bende de öyle kızım 14 aylık oldu. Bazı yerler normal bazı yerler pembe ve sis. Hissizlik mi bişey var hala anlamadım normal mi