Sezenaksukarademir hawiinnazz biz başladık henüz tuvalete yapmadık bir kere de azıcık kaçırdık bakalım neler olacak inşallah başarırız 😂
Sezenaksukarademir Ssssraa bizimki sevmedi onu. Yani oturuyordu ama bugün çok oturunca ağladı. O yüzden lazımlığa oturmaya başladı ☺️
Fatma46elif35 DenizSerap aklı yetince hiç bırakmaz 3 yaşında kızım yapmıyor şimdi ilkim di kimse demedi kabızlik vardı ayakta yapiyo bez baglamadim yapar diye tutuyo bu seferde ikinci çocuğuma yürüdüğü an öğretmeyi düşünüyorum ben bir yaşındayken bırakmışım 😂