Zhranne uykusunu iyi gözlemleyin. bebekler uykusu gelip uyuyamayınca çok ağlıyor yani benim kızım öyle. kolik sancıları vardır sizinde. bebek uyutucu diye bir uygulama var ordan kolik müziği açıp loş odada kucağımda sarılıp sallanıyoruz o şekilde sakinleşiyor bizimki🥲