4 aylık olmasına 3 gün var. Minicik bebek sabah 7.30 uyandı tüm gün sadece 2 saat uyutabildim o da ite kaka yanında yatarak zorla uyudu unu da 😵 bu saat oldu hala uyumak istemiyor. Emziriyordum o sırada mayışırdı yanına uzanıp başını okşamamla uyuyan bir bebekti. Napıcağımı şaşırdım başına gelen var mı geçer mi böyle mi kalacak 😵