Fatma_52 merhabalar canım. Benim kızımda 8 ay 11günlük. Suyu sevmiyordu ama baktım cok kabız cokk zorlanıyor mecburen yemeğiyle birlikte bir bardak ılık çay yapıp kaşıkla veriyorum. Bazen sade ılık su. Burada bebek çayları satılıyor onu kullanıyorum ben. Eğer orada yoksa, papatya da verdim kuşburnu nu da cok sevmişti. Hem kakası coooooook düzeldi hem günde 3 kez kaka yapmaya başladı hemde çay dolu bardağı görünce sevinçten çığlık atıyo 😍 Ama sululuk fln denemedim. Umarım işinize yarar…
hayırlı akşamlar hayırlı Ramazanlar 🌸