Berraa_21 Kızlar yaşayan varmı uykuya aşırı ama aşırı direniyor sanki canından can alıyorlar o derece ağlama geceleri sürekli emmek istemesi yanımdan ayıramıyorum sizinde öyle miydi 4 gündür kahroldukkk kızımda bende
egeninanns Berraa_21 aynı aynı 6. Aya geldik nerdeyse hala aynı sadece uykuyada değil hayata direniyo
Elifhakan12 Berraa_21 bizde 5 ay 9 günlüğüz bende aynı durumdayız.. Özellikle gece uykusuna direniyor ağlayarak zorla uyuyor. Uykusu var ama direniyor ne yapıcam bilmiyorum
Karhaf Berraa_21 sorma bizde öyleyiz gündüzleri uykusu oluyor ama bildiğin uykuyla direniyor uyumuyor gece de 9 buçuk en geç 10 gibi uyuyor ama yorgunluktan
mombeto Berraa_21 ayy korkuyorum ya 5 ayın kaçıncı günü başladı. Tam 5 aylık bebeğüm atak haftasına 7 gün var diyor hesaplamalarım. Daha 4. Ay atağını atlatamadı bedenim. Allah yardımcınız olsun🤲🏻
Glsmmmmm Şuan iç sesimi yazdın düzenli uyuyan bebeğim 2 gündür 3. Uykusunu uyumak istemiyor 5 ay 9 günlük
mombeto Glsmmmmm şu an tam 5 aylık atak gelmesine 7 gün var diyor yani sizin de tam 5 ay 7 günlükken atak başlamkş allahım korkuyorum daha 4. Ay atağını atlatamadı bünyem
Eymenduygy Mis uyuyan bebe gitti 🥲 sürekli meme, meme, meme ağlama, mızmızlanmak kucak, meme kucak meme ağlama uyurken kendini atmaya çalışmalar vsvsvs 😂 gözünden uyku akıyor ama inat direniyor… 5 ay 13 günlük 😒
Glsmmmmm mombeto tamam taşlar şimdi oturdu günde 3 uyku yapıyordu 2 gündür 3. Uykuyu uyumak istemıyor hoşgeldin atak haftası o Man umarım hoş gider 🤦🏻♀️😂 diş olayı tamamlanaydı bi de
Deryaoz Aya girdk mahvoldum ya geceleri 4-5 kez kalkmalar gece bağırmaları vardı geçti 4. Ayda bişey yaşamamışım hala daha sürüyor 19 gündür ne zmaan bitixek bilmiyorm
mombeto Glsmmmmm yok geçmedim ama zor tutuyorum kendimi sadece anne sütü alıyor. Hani şu tadımları bitirsem diyorum 3 gün kuralı varya. Ama diyorum bunun da bi hikmeti vardır 6 ay olmasının 5 buçukken mi başlasam. Doktorum başlayabilirsin ama gerek yok bekle dedi
Glsmmmmm mombeto bize de öyle söyledi 1 ay daha sadece anne sütü olarak devam edelim sonra tadımlara geçelim dedi bekliyoruz bakalım 😂