Kızlar o kadar kötü hissediyorum ki sanki oğlumun hakkını yemişim gibi vicdan azabı çekiyorum.. Sürekli ağlıyorum onu kendimden mahrum edecekmişim gibi hissediyorum emziremiyorum bile emzirdiğim için ishal oldu .. Bu durum nasıl düzelir kafayı yiyecek gibi hissediyorum 😥