Eymeninannesii35 Merhaba kızlar bebeğim 3buçuk aylık ama bebeğim bana hiç bakmıyor hep etrafa bakıyor 😔gözünde de dışa doğru kayma var dendi bu problemi yaşayAn varmı🙏
jap Eymeninannesii35 kayma oluyo bi problem yoksa 6 aydan sonra kendisi düzeliyo. Göz doktoruna götürürseniz daha iyi olur tabi
Eymeninannesii35 jap götürdüm kayma var dedi hastaneye yönlendırdı bebeği bayıltıp neden kaynaklı olduğunu bakcaklarmış canımm
Alparslandmla Eymeninannesii35 daha bebegin 3 buçuk aylık 6 aya kadar kayma normal benim yeğenimde de vardı 1 yaşına kadarda olabiliyor yalancı kayma bebeği nasıl bayıltacaklar acaba küçücük bebek kayma geçer bence baktirmayin
jap Eymeninannesii35 bayıltıp mı😱 kızım hipermetrop 2 aylıktan beri hastanelerdeyiz gözleri için bayıltma ilk defa duyuyorum
Eymeninannesii35 Alparslandmla özel kliniğe gttik doluz eylüle gitmemizi söyledi bayıltıp beyinden mi dye kontrol etceklermiş dışarı doğru kayması bu ayda bebekler de gözlemlenmiyormuş o yüzden bayıltacaklarmış canım şimdi sen öyle diyimce bi tereddüt ettim