Dragon2018 valla bugün arabayla kotonun önünden geçtik inanılmaz bi kalabalık vardı içerideki kalabalığı geç artık dışarda sıra olmuş millet virüs olmasa yine girmem o sıraya o kadar fazlaydı yanibiz gidip market alışverişimizi filan yaptık dönerken baktık hala sıra var artık polis gelmiş müdahele etmeye yani cidden varmış demekki indirim