74Canannem 2prensannesi_1 nasıl canım birqz bilgi verrmisin kaymakamlığa giderken polis ceza yazarsaa e devlette teknk aksaklık diyor 199 da aradım çalmıyor
2prensannesi_1 74Canannem canım şuan herkes seyahat izni aldığı için yoğunluk var herhalde,kaymakamlıklar yasak boyunca açık olacakmış zaten polise dersiniz seyehat izni alacağız diye birşey demezler diye düşünüyorum yani