Merhabalar sizinle doğum hikayemi paylaşmak istiyorum . Belki aramızdan arkadaşlara cesaret vermiş olurum 😊 pazartesi sabah 8.45 de ishal sancısı girdi karnıma , neyse dedim bi serum takılayım geçer nasılsa (35+4 bu arada ).. 9 da evden çıktık , arabada bi sandı bastırdı. Anında ishalim geçsin diye yediğim haşlama patatesleri kustum arabaya, çişimi ishalimi Allah ne verdiyse yaptım arabaya🤭 üstün berbat tabi. Neyse doktoruma msj atmıştım geliyorum hafif sancı var diye, odama gel demiş. Hastaneye girdik 9.07 , kapıya suyum patladı, doktorun odasına koştum ama bacağımın arasında bi sertlik hissediyorum. Hemen çatala yattım , bir kez ıkındım hooop kucağına düştü yavrum doktorumuzun 😊 2490 doğdu yavrucuğum. Şükür sağlıklıyız ikimizde taburcu olduk. Haaa şimdi diyeceksiniz nasıl farketmedin sancıyı daha önce ya da nasıl kolay doğum oldu böyle?
Ben geçen sene nisan ayında ilk doğumumu yapmıştım , onu da anlamamıştım kontrole diye gitmiştik çatı muayenesi yaptı, 6 cm hemen doğum dedi. Eve geldik duş aldım , geri gittik . 10 cm olmuş hop doğurdum çıktım. (38+5 üç kg )
bu sene de kızımı , sürekli bebek arabasına attım attım gezdik evin etrafında, pilates yaptım aklıma geldikçe derken sporun önemini anlamış oldum..