Wanderlust premature bir bebeğin annesiyim. Kızım yenidoğan yoğun bakımda 33 gün kaldı. Erken doğum yaptığım için sütüm başlarda gelmiyordu, eşim yeni doğum yapmış olan arkadaşımdan rica etmiş ve süt bulmuştu. Onu vermemize başta engel olmuşlardı, dilekçe yazıp tüm sorumluluğu üstlendiğimizde içirtebilmiştik. Sebebini tam anlayamadık o zaman da ama çok mesafeli yaklaşıyorlar yeni doğan yoğun bakımlarda bu konuya.