NukleerBaslikliKiz https://resimyukle.link/i/ATDHE Başına gelen var mi doktorumuza da attım ama henüz cevap gelmedi
Mom091 NukleerBaslikliKiz 4. Ay aşısında olmuştu benzeri ama 1 yaş aşısında olmamıştı. Üstte kalsın bilen çıkar inşallah💐
Asya2703 NukleerBaslikliKiz 1 yaş aşısının birinde yumurta proteini varmış bizim alerjimiz olduğu için yaptırmadım.. sizinde alerjiniz olabilirmi?
Mom091 NukleerBaslikliKiz şuan bir iz var ama o izin olması gerekiyormuş zaten. Verem aşısıydı yanlış hatırlamıyorsam. Acaba hemşire çok bastırmış olabilir mi? Belki ondan kızarmıştır
NukleerBaslikliKiz Mom091 Sadece kızarıklık değil kabarik kabarik oldu canım doktoru geçmezse cumartesi getirin dedi götüreceğiz artık inşallah önemli bi şey değildir