Serap5252 Benim oğlumunda 7-7.30 gibi uykusu geliyor. 8'e kadar yavaş yavaş hazırlıyorum sonra yatırıyorum yatağına. Gece 11 gibi emziriyorum, sonra 3 gibi yine emziriyorum. Aralarda ses ederse artık kucağıma almadan sakinleştirmeye çalışıyorum. Önceden her seferinde alıp emziriyordum ama artık o kadar çabuk acıkmaz, biraz keyiften istiyor belli 😊 Sabah da 6'da kalkıyor, sizlerinde dediği gibi dopdolu bir bezle😊 değiştirip biraz emziriyorum ve geri yatırıyorum, 30-40dk daha yatıyor. Sonra kalkıyoruz en fazla 7.30'da..
üstünü açma olayına o da başladı. Biz beraber yatıyorduk yatakta, ne zaman uyansam üstü açık oluyordu. Odanın kapısını kapalı tuttuğumuz için çok sıcak oluyor, kafama pek takmıyordum o yüzden. Şimdi anne yanı beşiğinde yatıyor, biraz kenarlardan sıkıştırıyorum battaniyesini, artık tamamen açamıyor tavsiye ederim 😊