Btlylmz Merhaba göğsümde sırtlarıma kadar vuran çok kötü bir ağrı oluyordu emzirdiğimde. Göğüsümün ucunda da beyazlık var toplu iğne ucu kadar. Sızlayan yer orasıydı. Göğüs cerrahına kadın doğuma aile hekimime herkese gösterdim bir türlü geçmiyordu. Sonra kendi doktorum gelmemişti ben de yerine bakan doktora gittim anlattım hametan ve fito kremi karıştır sür dedi. Hemen geçti bu tedaviyle iki günde. Ancak bu seferde sürekli olarak süt akıyor açılan yerden. Göğüs pedini sıkınca süt fışkırıyor o kadar çok akıyor. Süryenimin sadece o göğsümde olanı sütten ıslanıyor. Ne oldu anlamadım.
EceKumsal Btlylmz göğüsleriniz 3. Aydan sonra terbiye olacaktır o zaman böyle bir durum çok yaşamayacaksınız bolca sağın 😊
Alazokan Btlylmz emziriyorum göğüs pedi kullanıyorum ama çok zor da kalırsam sağdım sütümü şimdi biraz daha iyiyiz zamanla sizin de sorununuz azalacaktır