Kuzeybabyy Duygusuz benimde üç aylık 🙂 inşallah kanda çıkar bazen çıkmayabiliyomuş ben kendimce bulmaya çalıştım bulamadım
Duygusuz Kuzeybabyy evet ya bende korkuyorum cıkmazsa diye ciltte de yapılmadığı için bebeklere sade kan da yapıyorlar
CerenSelim Kuzeybabyy yediğiniz şey bebeğinizde 1 hafta belirti gösterebilir bizim doktorumuz öyle söyledi
Kuzeybabyy Duygusuz çocuk doktorumuz çıkmayadabilir doğru sonuç deneme yoluyla bulabilirsin beşki dedi alerji uzmanına götürdük çıkar inşallah 🙏