Retorik Evlendiğinizden beri hangi mutfak eşyası yok? Benim mesela evlendiğimden beri bir patates ezeceğim yok ya 😅
Esiladuru Retorik bulasik makinasi mutfak robotu blendir yani daha sayacagim cok sey var ama bunada sukur 😊
BaharMasal1-07 Baloglumdoruk 11 yıldır mutfağımda kendi köşesinde usulca duruyor kullanim klavuzu hala içinde 1 kere bile kullanmadım ne zaman nasıl kullanırım onuda bilmiyorum çünkü çook korkuyorum🤣😅😒
Ef24 Retorik benim de yok patates ezeceğim, büyük boy kare-dikdörtgen ve küçük yuvarlak borcamım yok 🥲
Yagmursonrasitoprakkokusu Ef24 siz yazınca aklıma geldi benim de büyük boy dikdörtgen borcamım yok. Bide şu metal fırın tepsileri olur ya onlardan da yok 😂
Deniz_Ayten Hibou 3 yıldan sonra geçenlerde aldım çok şükür. Büyük ihtiyaçmış hakkaten erteleyip durmasaymışım keşke
Krm6321 Hibou valla bende bir buçuk yıldır evliyim her makarna manti yapışimda eksikliğini hissediyorum ☺
BenMathilda Retorik Mutfak robotum yok ya. Robot set halinde almıştık daha doğrusu, blendiri çırpıcisi falan vardı onlar sağlamdı, robotun haznesi kırık geldi pakette. Değiştirmeye üşenmece ve sonucunda robotsuz geçen yıllar… Eksikliğini pek hissetmiyorum ama🤪
Senemmm11 Retorik farklı kek kalıplarım yok (tart kalıbı,muffin kalibi, kelepçeli kalıp) çok istiyorum bunlardan olsun 😂 doğru düzgün borcamim yok. Spatula yok kevgir yok krep tavası da istiyorum 😂😂
Solocannn Senemmm11 kek pasta yapmayı sevmiyorsun galiba sevseydin kesin alırdın ben çok sevdiğim için saydıkların hepsi var 5 takım da borcamım var 😄
Dgndrmz Senemmm11 aaa bak bende düşünüp duruyodum ya ben çeyiz samanı herşeyi almışım sanırım hiç eksik bulamadım diyodum taaa ki senn yorumunu okuyana kadar 😁 bende de sadece dilimli kek kalıbı var tart muffin onlardan bende de yok bende çok seviyorm özellikle tart kalıbı almaya çok heveslenmiştim hep bişey çıktı alamadım