Serrax bence hic emzik almiyorsa alistirmayin! Benim iki cocugun var, ilk cocuguma zorla alistirdim ve pismanligini cok yasadim. Ikincisi ise hic istemedi, esim zorladi ilk basta cok ama baktim beni red etmeye basladi dedim hayir birak ayni hatayi yapmicaz… ve suan 7 aylik oldu cok mutluyum alismadigina.