[silindi] Slm kızlar regl olunca aşırı ağrılı sancılı geçiyor benim bide kanamam az oluyor ilaç alıyorum mecburen kanamayı azalttığını duydum böyle olan var mı bide ağrı neden oluyor acaba🥺
Mom022 [silindi] ben de ölüm gibi bi şey oldu ama kimse ölmedi modundayim çok ağrılı geçiyor. Naprosyn ilaç kullanıyorum bir nebze hafifletiyor ama yoğunluğu aynı azalma vs olmuyor
SuPerisiiii [silindi] valla ben ilk adet olduğum günden beri hep böyleydi. Bayılırdım kusardım her seferinde acilde gözümü açardım.doğum yapınca geçer dediler. 5 ay önce doğum yaptım henüz adet olmadım ama bilmiyorum artık sonrasında yine böyle olur muyum
Minikbiranneee4 [silindi] parol kesmiyo kanamayı ben bekarken hep onunla geçirirdim adet günlerimi yoksa Ağrı dan duramazdim
Merida1 [silindi] kanaman azaldığı için Ağrı yapıyor olabilir ilaç yerine bitkisel çaylar içsen canım
[silindi] Mom022 başka etkiler de oluyor mesela mide bulantısı olmadan bir gün evvel başlıyor halsizlik vs çok oluyor
Mom022 [silindi] canım ben her ay ölüyorum o belirtiler bende hep var 😅 senin icin rahatsız edici ve yeni bir durumsa doktora görünmeni öneririm
SuPerisiiii [silindi] ay yalan mıymış söylenenler yani ya. Evlenince geçer dediler asla geçmedi eşim artık evde serum ve iğne bulundurmaya başlamıştı. Kendisi sağlıkçı olduğu için o müdahale ediyordu açıkçası. Doğumdan sonra geçer diye çok ümitliydim ya geçmiyormuş şansıma 🙄
[silindi] SuPerisiiii ya d güzelmiş serum takanın var ☺️Ben yatak döşek yatıyorum eşim de diyordu yani bu kadar yataklara düşürür mü nedir yani diyor🙄