Htcayaz 2 aylıkken reflü teşhisi konuldu kızıma kilo alımı yavas oldugu için ar mamaya basladık. Benım kızımda sütümü oldugu gibi cıkarıyordu artık sütüm yetmiyordu cok aglardı emmek istemezdi. Aptamil ar mama kullanıyorum 2 aydır kusması durdu kilo alımı da cok iyi yaşıtlarını yakaladı çok sükür🙏🏻 İlac olarak ilk zamanlar zantac diye bi şurup verdi doktorumuz ama onu sadece 2 hafta kullanabildim cünkü tadı berbat🤦🏼♀️ Bebisim icmek istemedi doktorumda kusmuyorsa sorun yok verme dedi öylece kesmiştim. 3. Ayına kadar da aguline gaz şurubu kullandım aynı zamanda kabızlıga da iyi geliyor. Çünkü ar mamalar koyu kıvamlı oldugu icin kabız yapabiliyor. Artık mamasının içine saf zeytinyağı atıyorım Reflü hala geçmiş değil 1 yaşına kadar sürer diyorlar. Kafasını biraz yüksek yatırın. Reflü yatakları satılıyor ama ben almadım. Bebeği çok örselemeyin hoplatmayın ki kusmasın son olarak da Allah yardmcınz olsun☺️