Duygusuz 2 bucuk ay oldu sezeryan dogum yapalı bugun yaklasık 12 kilo kadar bir agırlık kaldırdım karnımda agrı var hafif sorun olur mu ki acaba
egeninanns Duygusuz 40 ımın içinde koktuk kaldırıp iç dikişimi patlattım 🤦🏻♀️Bi sorun olursa anlarsınız şişlik olur
ilkgozagrimm Duygusuz kaldırmasanız daha iyidi henüz iç dikişler yara sayılır zorladığınız için agrı olmuş
DaisyMom Duygusuz eyy gidi bugun benim tasidigim yukun hatti hesabi yok.InsAllah banada birsey olmaz.Benim de az birsey agriyor.Gerci ara ara hep agriyor.Mecbur hersey bana kalinca.Korkmayin hic birsey olmaz 12 kilodan 😊 rahat olun😘sadece agri yapmistir.
Duygusuz egeninanns oo siz baya erken başlamışsınız ben korktum 40 cıkana kadar kova bile kaldırmadım
egeninanns ilkgozagrimm yok dış dikişte sorun olmadı zaten içte pıhtılaştığı için müdahale etmedi ama ilerde onu bi delik açıp çekebilirlermiş
ilkgozagrimm egeninanns anladım canım bendw sezeryan oldum 18 ay önce ama hala kabarık ve kızarıklık var cok canımı sıkıyor