Hmtgce Bence önce sebzeyle başlayın ek gıdaya özellikle kabak , havuç gibi sebzeler ideal sonra yoğurt denemiştim ben . İlk başlarda taze olduğu için yoğurtu şade çok güzel yiyordu ama bekleyince bi iki gün ister istemez hafif ekşiyor o zaman meyve püresi katıyordum genellikle muz , armut , elma gibi . Şanslısınız ki yaz meyveleri ek gıda için çok ideal :) bol bol karpuz , çilek , şeftali , kayısı , incir verin derim :) Her yaptığınız şeye zeytinyağı evet koyabilrsiniz . Ama bi çay kaşığı kadar da tereyağı mamasına ekleyebilirsiniz daha besleyici olur . Yumurta sarısını yoğurta koyup hiç vermedim ama deneyebilirsiniz tabi