Duhamomss033 Kızlar kullanan var mı doktor yazdı bugün hcbsy yemıyor oğlum kılosu da azmıs umarım toplar mamayla kullananınz var mı ?
dios_gokta Duhamomss033 ben kullandım kılo pek aldırmadı ama gunluk alacagı kaloriyi mamadan aldı asıl önemli olan da bu bence canım obur mamalardan farkı kalorısı yuksek mama bunlar 🌼
Ado Duhamomss033 canım bende kullanıyorum kızıma faydası var tabi kilo önemli değil o günlük kalori yi alsın yeter bence 2 kutu veriyorum günde raporulu olduğu için ücret ödemiyorum aylık 60 tane alıyorum benim kızım da içmiyor du pekmez damlat içine sever oda inşallah
Duhamomss033 Ado teşekkür ederim 🙏🏼 İçmedi o da o yüzden sordum pekmez katayım ısıtmaya fln gerek olmuyor demı