Mrb kizlar gecen hafta oglumun bas parmagina catal batti bisey yoktu sabah kalktığımzda şişmisti morarmisti sararmisti saglik ocagina gittim intahap kapmis dedi krem verdi iki gun kullandim gecmedi hastaneye gittim bu seferde çünkü daha kotu oldu intahap cok kapip şişti çocuk doktorumzda intahap kaptigini soyledi bizi acile gönderdi intahabinin biraz alinmasi için acile gittik doktor igne vurdu intahabini alsin biraz die cok canı yandi yawrumun 😭😭 krem verdi tekrar ve kremleri surup intahabini almam gerektigini söyledi bastirarak iki gün yaptım o sekil ama nasil yaptim canimdan can gide gide. 😭 İntahap akti bu sabahta tirnagi o kadar yumusamistiki kalkti kendiliginden suan bu halde 😭 tekrar goturmelimiyim hastaneye yoksa gecermi bu varmi yaşayan icimi rahatlatin lütfen parmagini öyle gördükçe içim gidiyor cok temiz tutmaya calisiyorum kremlerini sürüyorum simdi böyle olunca yinemi götürsem hastaneye diorum 😭
