İki gün önce benim bebeğim de düştü maalesef :( eğer yükseklik 1 mt den azsa risk daha az. Vücudunu yer yer bastırarak kontrol edin. Bastığınız herhangi bir yerde yüz ifadesinde acı, ağlama var mı diye bakın. Gözlerini, bıngıldağını, el kol hareketlerini kontrol edin. En az iki saat uyanık tutun. Çok geçmiş olsun.